Зарубіжна література 5 клас 13.02

 

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Снап». Авторські спостереження за світом природи

У одному із творів Е.С.Т розповів захоплюючу історію про бультер’єра на ймення Снап. За жанром це  – оповідання.

Протягом уроку спробуємо зрозуміти: що так привабило автора в його героєві? У чому ж криється велика сила  маленького собаки?

До цього моменту ми зустрічалися з  героями – тваринами в казках, віршах, байках, проте  у Сетона –Томпсона вони особливі.

Перш ніж ми поринемо у художній світ оповідання,  з`ясуємо: хто ж це за собака такий – бультер`єр?

 

Повідомлення 

Прародичами бультер'єра були древні бойові бульдоги, яких здавна використовували в боях з биками та іншими великими тваринами.

Бультер'єр – це міцний, сильний собака, у якому поєдналися ознаки декількох порід собак. Від бульдога у бультер'єра важкий кістяк і потужна щелепа. Довгий хвіст, прямі кінцівки, невеликі темні очі й біле забарвлення – ознаки білого англійського тер'єра, а довгоногість і рухливість він одержав у спадщину від далматина.

В 1917 році в Англії був отриманий EngCh. Jaksford Гладіатор, який був описаний як "перший бультер'єр з помітно опущеною мордою". З тих пір опущена, або, як говорять, яйцеподібна, морда стала емблемою породи.

Собака мускулистий, рухливий,  розумний та рішучий. Абсолютно безстрашний, урівноважений. Має дещо загрозливий вигляд, проте насправді лагідний, і до дітей також. Вірний друг і захисник. Причому в бій кинеться не роздумуючи.  Симпатичний, хоча й не красень. Відданий назавжди. 

Тематичний словничок уроку

Бультер’єр – порода собак;

Снап (snap )- означає «хапати»;

Джинджерснап –(gsngersnap) – хрусткий  імбирний пряник;

Хеллоуїн - свято, що відзначається у ніч із 31жовтня на 1 листопада, у переддень Дня всіх святих.

Ідейно-художній аналіз І -ІІ розділу

Читання  учнями тексту

Вправа "Чи  уважний ти читач?".

                 На яке свято Джек подарував своєму товаришеві собаку?

                 Як його звали?

                 Якого кольору був собака?

 Яке слово було написане на пакунку? Як ви думаєте,   чому?

  Де рятувався розповідач історії від свого несподіваного гостя?

                 Яке місце для сну обрав бультер’єр?

                 Яку систему виховання було застосовано до цуценяти?     Поясніть, як вона діяла.

                 Скільки часу знадобилося для перевиховання Снапа?

 

Ø Відповідь другу

Давайте спробуємо скласти листа-відповідь другові від імені оповідача, де пояснимо, чому Снап – «чудове» цуценя...

 «Дорогий друже! Твій дарунок дійсно «чудовий». Цей маленький песик…

-         намагався вкусити мене під час знайомства;

Домашнє завдання 

прочитати розділ ІІІ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Зарубіжна література 7клас 14.02

Зарубіжна література 10 клас 16.02

Зарубіжна література 11 клас 13.02