Зарубіжна література 5 клас 13.02
Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946).
«Снап». Авторські спостереження за світом природи
У
одному із творів Е.С.Т розповів захоплюючу історію про бультер’єра на ймення
Снап. За жанром це – оповідання.
Протягом уроку спробуємо зрозуміти: що так привабило
автора в його героєві? У чому ж криється велика сила маленького собаки?
До цього моменту ми зустрічалися з героями – тваринами в казках, віршах, байках,
проте у Сетона –Томпсона вони особливі.
Перш ніж ми поринемо у художній світ оповідання, з`ясуємо: хто ж це за собака такий – бультер`єр?
Повідомлення
Прародичами бультер'єра були древні бойові бульдоги, яких здавна
використовували в боях з биками та іншими великими тваринами.
Бультер'єр – це міцний, сильний собака, у якому поєдналися ознаки декількох
порід собак. Від бульдога у бультер'єра важкий кістяк і потужна щелепа. Довгий
хвіст, прямі кінцівки, невеликі темні очі й біле забарвлення – ознаки білого
англійського тер'єра, а довгоногість і рухливість він одержав у спадщину від
далматина.
В 1917 році в Англії був отриманий EngCh. Jaksford Гладіатор, який був
описаний як "перший бультер'єр з помітно опущеною мордою". З тих пір
опущена, або, як говорять, яйцеподібна, морда стала емблемою породи.
Собака мускулистий, рухливий,
розумний та рішучий. Абсолютно безстрашний, урівноважений. Має дещо
загрозливий вигляд, проте насправді лагідний, і до дітей також. Вірний друг і
захисник. Причому в бій кинеться не роздумуючи.
Симпатичний, хоча й не красень. Відданий назавжди.
Тематичний словничок уроку
Бультер’єр – порода
собак;
Снап (snap )- означає «хапати»;
Джинджерснап –(gsngersnap) – хрусткий імбирний пряник;
Хеллоуїн - свято, що відзначається у ніч із 31жовтня на 1 листопада, у
переддень Дня всіх святих.
Ідейно-художній аналіз І -ІІ розділу
Читання учнями тексту
Вправа "Чи уважний ти читач?".
—
На яке свято Джек подарував своєму товаришеві собаку?
—
Як його звали?
—
Якого кольору був собака?
— Яке слово було написане на пакунку? Як ви думаєте, чому?
— Де рятувався розповідач історії
від свого несподіваного гостя?
—
Яке місце для сну обрав бультер’єр?
—
Яку систему виховання було застосовано до цуценяти? Поясніть, як вона діяла.
—
Скільки часу знадобилося для перевиховання Снапа?
Ø Відповідь другу
Давайте спробуємо скласти листа-відповідь другові від імені оповідача, де пояснимо, чому Снап – «чудове» цуценя...
«Дорогий друже! Твій дарунок дійсно «чудовий».
Цей маленький песик…
-
намагався вкусити мене під час знайомства;
Домашнє завдання
прочитати розділ ІІІ
Комментарии
Отправить комментарий